مشتريان كليدي ترين عنصر در ادامه حيات سازمانها هستند. تخصيص بهينه منابع شركت ها در راستاي رفع نياز و درخواست‌هاي مشتريان عامل بهبود درك از مشتري و رابطه نزديكتر سازمان و مشتريان آن مي باشد .

شركت بريد نيز مشتريان را مهم ترين شريك استراتژيك خود مي داند و خواهان تخصيص منابع خود بر مبناي منافع مشتريانش مي‌باشد.

در اين راستا پرسشنامه زير طراحي و در اختيار شما همكار گرامي قرار گرفته تا اولويت درخواست هاي شما در فرآيند برنامه ريزي استراتژيك شركت مدنظر قرار گيرد .

لازم به ذكر است واحد صداي مشتري در شركت بريد به‌منظور دريافت نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات شما مشتريان گرامي راه‌اندازي شده است كه مستقيما زير نظر مديرعامل مشغول به فعاليت است. براي ارتباط با اين واحد از طريق كانالهاي ارتباطي زير مي‌توانيد اقدام نمائيد.

  • تلفن مستقيم واحد صداي مشتري (روزهاي اداري ساعت16-8) : 83192328-021
  • تلفن گوياي 24 ساعته : 83197-021
  • آدرس پست الكترونيكي: voc@baridsoft.ir

بديهي‌ست اين اطلاعات در اختيار شخص مديرعامل قرار گرفته و بازخورد آن پس از بررسي، خدمت شما مشتري گرامي ايفاد مي‌گردد.

اين شركت معتقد است نظرات و پيشنهادات شما، ما را در ارائه خدمات بهتر ياري مي‌كند. از اين كه وقت گرانبهاي خود را صرف تكميل اين پرسشنامه مي‌نماييد، از شما سپاسگزاريم.

لازم به ذكر است در صورت داشتن هرگونه سوال و اشكالي در ارتباط با تكميل پرسشنامه مي توانيد با تلفن مستقيم واحد صداي مشتري تماس حاصل فرماييد.

 

سنجش كيفيت خدمات ارزيابي و انتخاب يك شركت نرم‌افزاري
سنجش كيفيت خدمات ارزيابي و انتخاب يك شركت نرم‌افزاري